9 oktober 2013

Tävling - Milebreaker

Jag är med och tävlar om produkter från Milebreaker.
Klicka på länken nedan och rösta på mitt bidrag så har jag chansen att vinna produkter.

 Rösta på mitt bidrag!

För att orka med tuffa tränings- och tävlingspass krävs extra energi både före, under och efter aktiviteten. Dessa kosttillskott köper man enkelt och till ett bra pris hos www.milebreaker.com

Nedanstående produkter gillar jag och använder under tuffa och krävande pass.
Produkterna använder jag som ett komplement till den vanliga kosten.

Före:
StarNutrion Goodlife
En god proteinbar som ger ett nyttigt tillskott av proteiner och kolhydrater. Denna bar fungerar perfekt som mellanmål före ett pass och den hjälper till med återhämtning efter träning. De är inte bara nyttiga utan även goda och lättuggade. 


Milebreaker Shop Online -15 x Goodlife, 50 g
Före

Under:
Enervitine liquid
En högkoncentrerad energibomb som inte är vanlig gel. Den ger en snabb energikick och den motverkar mental trötthet. Kroppen tar upp energin två ggr så fort som vanlig gel tack vare att den innehåller en kolhydratsammansättning av fruktos, glykos och maltodextrin. Den är enkel att ta med under passet och lättare att få i sig än den vanliga gelen. 

Milebreaker Shop Online -Enervitene Liquid, 60 ml
Under


Efter:
StarNutrition Gainer Pro
En återhämtningsdryck som blandas med mjölk eller vatten. Det är en proteinrik kolhydratblandning som fyller på kroppens engergiförråd och ökar återhämtningsförmågan. Den finns i olika smaker och min favorit är jordgubb.


Milebreaker Shop Online -Gainer Pro
Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar