12 oktober 2013

Helg

Helg igen och hösten är här.

Grabben är hos sin pappa, sambon tog med sig äldsta dottern till badet och jag är hemma med Mathilda.
Det blev en pappa-dotter förmiddag i lekplatsen där det byggdes sandslott, gungades och åkte kana. Efter en hel förmiddag ute sover hon nu gott.

Ikväll är det min tur att gå ut och roa mig då jag ska utklassa mina arbetskollegor i den ädla sporten bowling, för med min vinnarskalle finns det inte på kartan att förlora. Förhoppningsvis blir det en trevlig kväll med kul sällskap och god mat.

Helgen avslutas imorgon eftermiddag med kalas hos extra bror som hunnit fylla år. Innan helgen gått så långt hoppas jag ha hunnit få in ett distanspass löpning också, troligen det sista innan höstmilen som är nästa söndag.

Har ni några sekunder över i helgen så hoppas jag ni går in och röstar på mig.






1 kommentar:

  1. Mathilda har då världens bästa pappa som gärna hänger med till lekparken .
    Kram

    SvaraRadera