28 september 2013

Helg

Efter ännu en arbetsvecka har det nu blivit helg, detta innebär att jag idag fick sovmorgon till 06:20. Den gångna veckan har varit full fart med jobb och jag har fått köra lite nya turer vilket också inneburit att jag fått börja jobbet klockan 05:00 istället för som tidigare 06:00. Den timmen gör stor stor skillnad både morgon och eftermiddag, väckning 04:00 istället för 05.00 men i gengäld slutar jag 13:50 istället för 14.50.
Men nu ska jag njuta av helgen.

När hela familjen vaknat har vi planer på att besöka Heroes Tränings- och Hälsamässa i Norrköping, där kommer vi kunna lyssna på intressanta föreläsningar om kost och träning samt ta del av nya produkter på marknaden som man kan ha nytta av i den fortsatta träningen.  Bra och snygga prylar gör träningen mycket roligare, vilket leder till att man inte tröttnar direkt.

Imorgon spelar grabben sin sista seriematch i fotboll för denna säsong så då blir det till att pälsa på sig och titta på den, de är duktiga och förhoppningsvis vinner de serien.

Någon gång denna helg planerar jag även att hinna ge mig ut på ett eget löparpass i det sköna höstvädret. Jag måste ju försöka behålla den fina formen till den klassiska höstmilen som jag planerar att springa.

Fram till dess bjuder jag på två actionbilder, den första från tjurruset och den andra från förra lördagens träning i Yxbacken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar