8 september 2013

Den 1a höstmånaden

Nu när vi är inne i september så är hösten här, eller? Jag går fortförande i shorts så jag är nog inte beredd att hålla med almanackan. Men ett säkert hösttecken är tjurruset och det ska jag delta i nästa lördag.
Både jag och sambon springer/kryper/krälar i laget "Pamplona Kamikaze 2.0"  För maximal uppladdning kommer vi redan under fredagseftermiddagen att packa in familjen i bilen och bege oss till Karlstad.


Förberedelserna inför loppet börjar kännas bra och den gångna veckan har jag fått in både ett tufft intervallpass under ledning av Marcus Åberg och ett bra terrängpass på 10 kilometer på Krokeksleden. Nu blir det mest vila och något lättare pass nästa vecka. 

Kalendern ovan är enbart för träning och de tomma dagarna är inte så tomma som de ser ut, de fylls med jobb, familj, hushåll och allt annat som hör vardagen till.  

Idag går Walk Of Hope kolmården av stapeln, en promenad som vi arrangerar till förmån för barncancerfonden. Det kommer bli en skön höstpromenad med tipspromenad och fina priser som de lokala företagen sponsrat med, så har du inget för dig idag så kom gärna och gå med oss. Har du inte möjlighet att gå så går det bra att ge en gåva på http://www.barncancerfonden.se/1308291004


Så här kan det se ut i tjurruset

/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar