15 mars 2014

Nya snabba

Jag har länge sprungit i mina gamla skor som jag köpe för att de var billiga och sköna, som tur är har de suttit bra och varit sköna. Men nu när jag var i behov av nya skor bestämde jag mig för att seriöst prova ut ett par skor som är helt rätt för mina fötter och mitt löpsteg, därför blev det idag en tur till löplabbet i Linköping.

Där fick jag precis den hjälp jag var ute efter och de gjorde noggranna undersökningar på mina fötter och mitt löpsteg. 

Efter att ha provat några olika märken och modeller fastnade jag för ett par mizuno paradox ett helt nytt märke för mig. Skorna kändes sköna, smidiga och hyfsat lätta så jag tror starkt på de.

Jag har ännu inte hunnit testa dem och lät nog inte heller göra det på morgondagens långpass, men jag ser fram emot många mil i mina nya skor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar