20 november 2013

stiltje

Tyvärr ligger bloggen för tillfället lika lågt som min träning. Anledningen till att det blivit så har att göra med mycket att göra och långa dagar på jobbet, vilket bidrar till trötthet och med tröttheten kommer bristen på motivation. Jag vet att det är tvärtom, att jag blir piggare av att träna men just nu har tröttheten tagit överhand och för att inte köra mig själv i botten inför kommande månad så väljer jag att ligga lågt. Kommande månad börjar julborden på de flesta restauranger vilket innebär ännu mera att göra och troligen ännu längre dagar på jobbet. Jag kommer även i år jobba lite extra på Borgen för att stötta köket när de har som mest att göra.

Snart hoppas jag snön kommer så jag kan plocka ner skidorna och börja träningen till Vasaloppet 2014.


En häftig upplevelse att höra ljudet av 15000 par skidor mot snön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar