19 juli 2013

Imorgon far vi....

Efter mycket bära, fixa och dona känner jag mig ganska redo för morgondagen. Bil och husvagn är packade för en vecka på Öland och mycket grejer blir det när man är en familj på 5 personer. Resan dit blir ett bra test av "nya" bilen som vi var och hämtade igår.

Vi har bokat en plats på Wikegårds semesterby där ingen av oss varit förut så det blir intressant att se hur det är där, det jag vet är att campingen ligger på norra Ölands östra kust.

Pga allt packande och fix har dagens träning tyvärr uteblivit men träningskläderna är nedpackade så jag hoppas få lite tid till det med, får passa på att ge mig ut tidiga morgnar medans resten av familjen sover.

Nya bilen, bilden lånad från Helen Stenström

Detta blir vårat hem de närmaste sju nätterna, bilden lånad från Helen stenström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar